- tipul: Hotărâre a Guvernului
- numărul: 364 / 1991
- data: 20 mai 1991
- publicat în Monitorul Oficial 117 / 1991
- În temeiul dispozițiilor art. 19 alin. 5 din Legea nr. 10/1991 privind finanțele publice și având în vedere prevederile Programului de perspectivă al Guvernului pentru modernizarea rețelei de drumuri existente și construcția de autostrăzi în România,
- Guvernul României hotărăște:
Articol unic. - Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții „Autostrada transeuropeană Nord-Sud, secțiunea București-Fetești, tronson București-Fundulea", conform anexei.
[modificare] Anexă
1. Beneficiar: Administrația națională a drumurilor.
2. Amplasament: Conform Hotărârii Guvernului nr. 557 din 17.05.1990 (Din extremitatea estică a b-dului Ion Șulea, orientată pe direcția V-E, traversează linia C.F. și drumul de centură la nord de comuna Cățelu, de unde pe direcția SV-NE parcurge parte din lunca râului Colentina, traversează calea ferată București-Oltenița și canalul Colentina, parcurge în continuare parte din terasa superioară a Dâmboviței la limita de sud a podului Cernica, după care traversează Valea Pasărea și pe la extremitatea de SE a pădurii Zoicaru ajunge în vecinătatea magistralei feroviare București-Constanța până în zona stației C.F. Fundulea unde întrunește cei 26,5 km).
3. Indicatori tehnico-economici:
- Valoarea investiției: 5.144.805,9 mii lei
-
- din care:
- construcții montaj: 4.155.029,9 mii lei
- din care:
- Capacitate: 26,5 km
- Durata de realizare: 30 luni
4. Caracteristici principale:
- Lățimea platformei: 26,0 m
- Sistem rutier cu îmbrăcăminte din beton de ciment B 400: 23 cm
- Clasa tehnică: I